Jeroen Veldman
Jeroen Veldman

Aug 3, 2021

Nog meer mogelijkheden op de winkelvloer

Na een aantal succesvolle pilots zijn wij trots om mede te delen dat wij een samenwerking met het Fotohokje zijn aangegaan. Reden voor deze samenwerking is dat wij steeds vaker van ondernemers te horen krijgen of wij leuke suggesties hebben om bijvoorbeeld in te spelen op actuele thema’s vanaf de winkelvloer. Zo is er onlangs ook een 25-jarig jubileum bij Jumbo van Leijen gevierd, waarbij klanten een jubileumfoto in een speciaal aangekleed fotohokje konden maken. Dit was een groot succes, waardoor we gezamenlijk hebben besloten om deze actie vaker in te gaan zetten in 2022.

Nieuwe technieken zorgen voor nog meer verbinding

Bovendien biedt het Fotohokje nog veel andere mogelijkheden, aangezien zij ook werken met fotospiegels en een techniek hebben waardoor klanten op de winkelvloer direct gestuurd worden naar de social media kanalen. Door de koppeling te maken tussen beleving en interactie, creëren we een groter online community waardoor de supermarkt in de toekomst nog intensiever in contact kan staan met hun vaste klanten. Op deze manier blijft het een feestje om elke keer weer naar de winkel toe te komen!