Strategie

Wij zien uw lokale Social Media kanalen als extra communicatiekanaal, maar zeker ook als extra marketingkanaal. Met uw Social Media kanalen kunt u namelijk direct in contact staan met uw (potentiële) klanten en ze daardoor enthousiasmeren, inspireren en informeren.

 

Belangrijk is wel om uw Social Media kanalen af te stemmen met uw winkel, zodat alle activiteiten een versterkend effect hebben. Daarom horen we graag uw situatie en doelen aan om vanuit daar samen een strategie op maat op te stellen.

 

Planningen

Het is en blijven uw Social Media kanalen, maar we doen er alles aan om het u zo makkelijk mogelijk te maken. Vandaar ook dat we voor uw winkel alvast vooruit kijken en bedenken we met ons creatieve team wat voor mogelijke interessante content geplaatst kan worden. Dit alles verwerken we in een planning op maat, welke we op tijd versturen en waardoor onze klanten deze op tijd ook kunnen doornemen en aanpassen.

 

Met de feedback zorgen we uiteindelijk voor een definitieve planning, waardoor er meer structuur ontstaat, hogere kwaliteit en vooral ook continuïteit. Dit zorgt uiteindelijk weer voor een hogere interactie en meer effect op de winkelvloer.

Opmaak

Wist u dat uw klanten niet meer direct naar uw Facebook-pagina gaan. Nee, ze scrollen door hun tijdlijnen en staan af en toe stil bij de berichten die zij interessant vinden. Vandaar ook dat het belangrijk is om op te vallen.

 

Wij zorgen ervoor dat uw berichten dezelfde huisstijl hebben als in uw winkel, dat ze opvallen en dat daardoor de berichten ook beter gelezen worden. Bovendien wilt u op uw Social Media kanalen toch ook dezelfde professionele uitstraling hebben als die u in de winkel laat zien? Wij zorgen daar samen met u voor!

 

Webcare

Actief zijn op Social Media betekent ook dat er continu iets op uw Social Media kanalen kan gebeuren. Zodra u met uw winkel op Social Media zit, verwachten de klanten van u dezelfde service die ze op de winkelvloer krijgen. Het is daarom belangrijk om alle activiteiten goed te monitoren, zodat u tijdig kunt reageren op bijvoorbeeld vragen en klachten.

 

Met onze service beloven we uw Social Media kanalen 24 uur per dag en 365 dagen per jaar te monitoren. Hierbij ontzorgen we u volledig, staan we dagelijks met elkaar in contact en hebben uw klanten nog steeds het gevoel dat ze contact staan met uw winkel.

 

Video's

Een video zegt vaak meer dan woorden alleen en dus is een goede video ook zeker interessant om in te zetten voor uw winkel. Wij hebben de specialisten in huis om uw gemaakte korte video’s te bewerken in een filmpje. Helemaal opgemaakt in uw huisstijl en met de juiste boodschap. Maar ook het schieten van een video op uw winkelvloer is voor ons geen grote uitdaging.

 

Offline

Met de juiste koppeling naar de winkelvloer is het mogelijk om ook resultaat te boeken op de winkelvloer via uw Social Media kanalen. De afgelopen jaar zijn we specialist geworden om ook via Social Media te laten zien dat dit een direct effect kan hebben op de winkelvloer. Op deze manier zorgt onze Social Media Support niet alleen voor goodwill, extra promotie, hogere loyaliteit, maar ook voor extra omzet.

 

Bekijk ook eens deze case in samenwerking Mondelez Internationaal die erg enthousiast door de retailmarkt is ontvangen!

BEKIJK DE CASE

Analyses

Binnen ons team zeggen we altijd: meten is weten. En dat menen we!

 

Het is immers zo dat we met verschillende statistieken een goed beeld kunnen schetsen wat wel en niet werkt. We zitten daarom nooit stil en zijn continu met data bezig om het maximale uit uw kanalen te blijven halen. Zo weten we bijvoorbeeld wanneer uw fans online zijn, wat ze wel en niet interessant vinden en waar uw potentiële klanten zich bevinden. Allemaal waardevolle informatie, waardoor we effectiever uw doelgroep kunnen bereiken.

Localty is een onderdeel van Goodfield Management B.V.