Winkelhart Halsteren – Succesvolle Bingo actie met 29 deelnemende winkels!

Wat hebben we gedaan?

Begin januari vond de Bingo actie bij Winkelhart Halsteren plaats met maar liefst 29 deelnemende winkels en 100.000 bingokaarten. Gedurende 4 weken werden er via de Facebook-pagina van het Winkelhart dagelijks gevallen bingogetallen bekend gemaakt. Deze getallen werden ook bekend gemaakt in de deelnemende winkels middels een levensgrote XL bingokaart waar de medewerkers de gevallen bingogetallen op af konden strepen. Doordat de actie zowel online als op de winkelvloer plaatsvindt, heeft de actie een groot bereik. Uiteindelijk zijn er ruim 200 prijzen vergeven, waaronder 1 minuut gratis winkelen bij PLUS Halsteren. De winnares heeft de boodschappen die ze gratis heeft gewinkeld, gedoneerd aan de Voedselbank. Een heel mooi initiatief!

Onze aanpak

Om tot een succesvolle actie te komen, worden de wensen van tevoren in kaart gebracht en bepalen we hoeveel bingokaarten er gedurende de actie worden uitgegeven en hoeveel prijzen er mogen vallen. Winkelhart Halsteren heeft dan ook een uitgebreide winkelmanual ontvangen met daarin alle informatie over de actie. Zo weet iedere winkel precies welk promotiemateriaal er wordt geleverd en wanneer, wat er gedurende de actie van de medewerkers verwacht wordt en wanneer en wat voor content wij op de social media kanalen plaatsen. We kiezen er bewust voor om de gevallen bingogetallen eerst in de winkel bekend te maken op de XL bingokaart, om zo traffic naar de winkelvloer te stimuleren. Elke avond worden de bingonummers ook op social media bekendgemaakt. Na de actie evalueren wij met elkaar hoe de actie is verlopen op basis van een PDF met alle resultaten.

Winkelhart Halsteren – Succesvolle Bingo actie met 29 deelnemende winkels!

Wat heeft deze campagne bereikt?

Stijging online community

Stijging online community

+1069 Facebook vind-ik-leuks en +1271 Facebook volgers

Beleving in het winkelcentrum

Beleving in het winkelcentrum

Bij maar liefst 29 deelnemende winkels werden er bingokaarten uitgereikt.

Beleving in het winkelcentrum

Meer dan 200 gelukkige winnaars

206 gelukkige winnaars die zich meer verbonden voelen met het winkelcentrum als daarvoor.

Stijging online community

+1069 Facebook vind-ik-leuks en +1271 Facebook volgers

Stijging online community

Beleving in het winkelcentrum

Bij maar liefst 29 deelnemende winkels werden er bingokaarten uitgereikt.

Beleving in het winkelcentrum

Meer dan 200 gelukkige winnaars

206 gelukkige winnaars die zich meer verbonden voelen met het winkelcentrum als daarvoor.

Meer dan 200 gelukkige winnaars

Hoe kijkt onze klant terug op deze campagne?

Marc Hellemons

Secretaris Winkelhart Halsteren

Ik heb de Bingo actie als zeer positief ervaren. Mooie resultaten, vooral voor de Facebook-pagina.

Marc Hellemons

Benieuwd naar onze andere Cases

Kopak b.v. – Personeel werven via social advertising

Dit keer geen wervingscampagne voor een supermarkt, maar voor mail- en printpartner Kopak. Zij verzorgen direct mailings, druk- en printwerk en bieden een helpende hand met fulfilment.

Bekijk deze case
Kopak b.v. – Personeel werven via social advertising

Jumbo van Boven Kapelle – Een feestelijk jubileum dankzij Kraak de Kluis!

Jumbo van Boven Kapelle bestond afgelopen december 20 jaar en dat moest natuurlijk gevierd worden. Naar aanloop van het jubileum is de Kraak de Kluis actie ingezet.

Bekijk deze case
Jumbo van Boven Kapelle – Een feestelijk jubileum dankzij Kraak de Kluis!