Social Media Support

Wat is social media support?

Vaak wordt content zonder strategie geplaatst en wordt er niet goed nagedacht over welk medium er ingezet wordt. Daarnaast schiet het onderhoud van de verschillende social media kanalen er vaak bij in.

Met onze social media support bieden wij een totaalpakket: we werken met een unieke strategie die past bij jouw bedrijf en kijken welke social media kanalen aansluiten op jouw doelgroep. Daarnaast monitoren wij 24 uur per dag, 365 dagen per jaar jouw social media kanalen. Hiermee hebben wij constant zicht op wat er over jouw bedrijf gezegd wordt en kunnen we snel en adequaat reageren. Hierdoor houden we grip op jouw online reputatie. Het is dé ideale manier om de wensen en behoeften van jullie (potentiële) klanten in kaart te brengen. Door hierop in te spelen met onze social media support, kun je van deze klanten ook echt fans maken.

Benieuwd wat we voor jouw bedrijf kunnen betekenen? Neem vrijblijvend contact op, we denken graag met jou mee!

Wat verstaat Localty onder social media support

(Lokale) strategie op maat

Elke supermarkt heeft andere doelstellingen, uitdagingen en kansen. Daarom stellen wij samen met iedere winkel een strategie op, die lokaal treffend is. Wij werken met maandplanningen die we, na (maandelijkse) input vanuit jouw onderneming, helemaal op maat maken. Het enige wat jij nog hoeft aan te leveren zijn de foto’s: wij doen de rest.


Content met een professionele uitstraling

Heb je moeite met het bedenken van een pakkende tekst of het maken van een originele en aantrekkelijke post op Facebook of Instagram? Geen zorgen, wij zijn er voor jou.

Wij zorgen dat alle posts in de dezelfde en professionele stijl worden opgemaakt. Dit geldt zowel voor berichten op Facebook als op Instagram.

365 dagen per jaar monitoring

Weinig verstand van webcare? Geen probleem. Wij houden online een oogje in het zeil op jouw Facebook- en Instagrampagina en zorgen ervoor dat jou online reputatie intact blijft of optimaliseert. Wij beantwoorden de binnenkomende vragen en liken reacties van jouw klanten.

Bovendien gaan wij met jouw klanten daadwerkelijk het gesprek aan, waardoor wij namens de winkel een online relatie met de klanten kunnen opbouwen. Op deze manier maken wij van jouw klanten echte fans en kunnen we loyalere klanten creëren.

Resultaten en analyses

Het is natuurlijk van groot belang om te weten hoe het ervoor staat met de social media kanalen. Hoeveel mensen zijn er de afgelopen periode bereikt en hoeveel nieuwe volgers zijn er bijgekomen? Wij analyseren alles en koppelen dit maandelijks naar jou terug. Zo kunnen we écht het maximale uit de kanalen halen!

Wat maakt Localty uniek?

24/7 bereikbaar

24/7 bereikbaar

Wij staan 24 uur per dag, 7 dagen per week en 365 dagen voor jou klaar om alles in de gaten te houden en in goede banen te leiden.

1 op 1 contact met jou als klant

1 op 1 contact met jou als klant

Wij vinden het belangrijk dat er goed en persoonlijk contact is tussen beide partijen. We houden dagelijks intensief contact via WhatsApp om jou altijd te kunnen ontzorgen.

Onderscheidende kracht

Onderscheidende kracht

Een onderscheidende kracht creëren wij door het lokale aspect van jouw winkel ook online te laten zien. Wij gaan op zoek naar de interesses van jouw klanten en spelen hierop in.

24/7 bereikbaar

Wij staan 24 uur per dag, 7 dagen per week en 365 dagen voor jou klaar om alles in de gaten te houden en in goede banen te leiden.

24/7 bereikbaar

1 op 1 contact met jou als klant

Wij vinden het belangrijk dat er goed en persoonlijk contact is tussen beide partijen. We houden dagelijks intensief contact via WhatsApp om jou altijd te kunnen ontzorgen.

1 op 1 contact met jou als klant

Onderscheidende kracht

Een onderscheidende kracht creëren wij door het lokale aspect van jouw winkel ook online te laten zien. Wij gaan op zoek naar de interesses van jouw klanten en spelen hierop in.

Onderscheidende kracht

De kracht van social media

De kracht van social media

Vijf redenen om intensief gebruik te maken van social media

  1. Het aantal gebruikers (Facebook en Instagram) en het dagelijks gebruik blijft stijgen (grote kans dus dat jouw klanten ook op social media actief zijn)
  2. Social media is niet alleen communicatiekanaal, maar kan juist ook heel erg goed als marketingkanaal gebruikt worden (en zo direct resultaat op de winkelvloer opleveren)
  3. Het is de meest ideale manier om de wensen en behoeften van jouw (potentiële) klanten in kaart te brengen.
  4. Consumenten die de supermarkten volgen op social media en waar de pagina’s zelf erg actief zijn, waarderen de winkel op vele vlakken hoger.
  5. Consumenten die de supermarkt ook op social media volgen, besteden meer op de winkelvloer (hogere Share of Wallet).



No items found.

Extra info over Localty

Wij zijn een social media bedrijf wat zich richt op het online optimaliseren van jouw lokale supermarkt. Samen met Tomorrow en Detail4Retail hebben wij onze krachten gebundeld onder de Local Loyalty Group. Wij bundelen onze krachten om zo alle handvatten te kunnen bieden aan onze klanten, waardoor we zowel online als offline, lokaal raak kunnen schieten.

Lees meer over Localty