Hoe zijn wij ontstaan?

Wat wij doen als Localty, is ontstaan vanuit de social media afdeling van ons zusterbedrijf Tomorrow. Hierbij bleek dat er nog veel te halen valt op het gebied van onderscheidenheid en lokaliteit. Zo is Localty ontstaan, om voor onze klanten een totaalpakket te kunnen bieden. Inmiddels hebben wij meer dan 150 tevreden klanten en bouwen we nog steeds door.

Vast contactpersoon

Je krijgt bij ons een vast contactpersoon. Onze dienstverlening draait immers om persoonlijk contact en wederzijds vertrouwen. Deze contactpersoon verdiept zich in jouw onderneming, jouw visie en jouw doelgroep.

Wie maken Localty tot een succes?

Marit van Tilburg

Social Advertising Specialist

Samen met mijn collega’s help ik jou graag met het behalen van jouw online doelen. Met een duidelijke strategie én een fijne samenwerking. Iets waar ik enorm veel energie van krijg. Want iemand anders blij maken voelt goed. Ik grijp iedere uitdaging met beide handen aan en houd ervan om steeds nieuwe dingen te leren. Ik ben een echt gezelligheidsmens en geniet van quality time met vrienden en familie.

Donna Burggraaf

Grafisch vormgever

Nieuwe ideeën en concepten uitwerken tot iets moois om op de winkelvloer of online te presenteren. Als grafisch vormgever kan je met uitwerkingen van acties alle kanten op, en dat is er juist zo leuk aan! Of het nu een bestaande actie is of een actie op maat, wij maken het voor jou!

Meral Pastoor

Social Media Manager

Van klanten échte fans maken, dat vind ik een hele leuke uitdaging. Vanuit mijn functie , die ik inmiddels alweer vanaf 2016 bekleed, probeer ik dit zo creatief mogelijk te doen.

Jeroen Veldman

Directeur Digitalisering & Innovatie

De wereld verandert snel en helemaal binnen het supermarktlandschap. Deze veranderingen brengen veel nieuwe uitdagingen met zich mee en persoonlijk zie ik deze uitdagingen vooral als hele grote kansen om jou als ondernemer lokaal te kunnen onderscheiden. Mijn doel is dan ook om deze kansen zo goed mogelijk in kaart te brengen, concreet te maken om vervolgens ondernemers op de juiste weg te helpen, zodat de toekomst van de fysieke supermarkt gegarandeerd blijft.

Onderdeel van LLG

De Local Loyalty Group is een nieuwe naam in de markt van lokale promotie. Maar achter die naam schuilen drie samenwerkende bedrijven, die al een behoorlijke bekendheid in deze markt hebben opgebouwd:

Tomorrow is al jaren een specialist in lokale plaatjes- en verenigingsacties (denk aan de welbekende voetbalplaatjes

Detail4Retail beschikt over een groot portfolio aan spaaracties van A-merken en lokale acties als bigshoppers en historische mokken;

Localty ondersteunt honderden supermarkten met hun sociale media. Daarmee is het werkterrein genoemd waarop wij dagelijks actief zijn: de supermarktbranche.

De Local Loyalty Group kan door al deze specialismes voor elke supermarkt een compleet en succesvol lokaal promotieplan aanbieden. Supermarkten worden door een vaste contactpersoon binnen de Local Loyalty Group ontzorgd en ondersteund rondom alles wat te maken heeft met lokale marketing. Dit doen wij door middel van het toepassen van de drie B’s: betrekken, belonen en beleven.

Bekijk de website

Werken bij Localty

Ben jij op zoek naar een leuke, zelfstandige en creatieve bijbaan? Dan ben je bij Localty aan het juiste adres. Wij zoeken namelijk echte aanpakkers die ons gezellige team komen versterken voor ±16 uur in de week. Klik snel op de button hieronder voor de volledige vacaturetekst!

Werken bij LLG