Albert Heijn Achterberg – Personeel werven via advertising!

Wat hebben we gedaan?

AH Achterberg: dé supermarkt van Steenbergen met een jong en dynamisch team. Een familiebedrijf dat inmiddels al 115 jaar bestaat. Met het lokale assortiment ‘Steengoedt label’ zijn ze uniek in de regio. Localty werd gevraagd om een online campagne te bedenken met als doel: nieuwe medewerkers werven.

Onze aanpak

De online campagne moest de aandacht gaan trekken van de jonge lokale doelgroep. Daarom hebben we de uitingen zo opgemaakt dat ze uniek én grappig waren. De doelgroep moest inzien dat werken bij AH Achterberg écht een feestje is en dat er volop doorgroeimogelijkheden zijn.

Albert Heijn Achterberg – Personeel werven via advertising!

Wat heeft deze campagne bereikt?

70.000 mensen bereikt

70.000 mensen bereikt

Met originele, sterke en persoonlijke beelden trokken we de aandacht van de doelgroep op social media.

4.300 klikken naar de solliciteerpagina

4.300 klikken naar de solliciteerpagina

Meer dan 4000x hebben mensen doorgeklikt naar de pagina om te solliciteren

4.300 klikken naar de solliciteerpagina

30+ sollicitaties

AH Achterberg is inmiddels tal van werknemers rijker. We kunnen spreken van een groot succes!

70.000 mensen bereikt

Met originele, sterke en persoonlijke beelden trokken we de aandacht van de doelgroep op social media.

70.000 mensen bereikt

4.300 klikken naar de solliciteerpagina

Meer dan 4000x hebben mensen doorgeklikt naar de pagina om te solliciteren

4.300 klikken naar de solliciteerpagina

30+ sollicitaties

AH Achterberg is inmiddels tal van werknemers rijker. We kunnen spreken van een groot succes!

30+ sollicitaties

Hoe kijkt onze klant terug op deze campagne?

Martin Achterberg

Albert Heijn Achterberg (Steenbergen)

Na een succesvolle eerste wervingscampagne op social media, waaruit veel sollicitaties zijn gekomen, hebben we besloten om de wervingscampagne te verlengen. In overleg met Localty hebben we gekeken welke openstaande vacatures nog meer aandacht nodig hadden. Met originele beelden en pakkende content hebben we de juiste doelgroep weten te bereiken. Bedankt!

Martin Achterberg

Subtitel

Benieuwd naar onze andere Cases

Kopak b.v. – Personeel werven via social advertising

Dit keer geen wervingscampagne voor een supermarkt, maar voor mail- en printpartner Kopak. Zij verzorgen direct mailings, druk- en printwerk en bieden een helpende hand met fulfilment.

Bekijk deze case
Kopak b.v. – Personeel werven via social advertising

Winkelhart Halsteren – Succesvolle Bingo actie met 29 deelnemende winkels!

Begin januari vond de bingo-actie bij Winkelhart Halsteren plaats met maar liefst 29 deelnemende winkels en 100.000 bingokaarten.

Bekijk deze case
Winkelhart Halsteren – Succesvolle Bingo actie met 29 deelnemende winkels!